Toegankelijkheid opent de deur tot hogere efficiëntie

Gemakkelijk toegankelijke gegevens helpen je om sneller te werken, eenvoudiger informatie te delen en het overzicht te bewaren.

Vind documenten snel en eenvoudig terug

Structuur & overzicht

Efficiënt en effectief archiefbeheer

Je archiefkasten herorganiseren bespaart je enorm veel tijd op langere termijn. We nemen je archief onder de loep en delen alle dossiers opnieuw in via een overzichtelijke structuur. Zo weet je steeds waar je elk document kan terugvinden.

Van analoog naar digitaal

Wil je snel dat ene document terugvinden en raadplegen ? Via een digitaal archief ben je slechts enkele klikken verwijderd. Na gebruik kunnen documenten ook niet meer foutief teruggeplaatst worden of verdwijnen tussen andere stapels papier. Ze blijven op dezelfde locatie bewaard en zijn raadpleegbaar van waar je maar wil, wanneer je maar wil.

Digitale werkomgeving

Slim zoeksysteem

Snel informatie via handige zoekmethodes

Vind specifieke documenten of gegevens eenvoudig terug via diverse mogelijkheden. Dankzij de toegevoegde metadata kan je bijvoorbeeld zoeken op basis van namen, kernwoorden, categorieën, datums en nog veel meer.

Heb je een vraag of wil je meer info?